Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Ocak 2016 Pazartesi

Mutlaka Gitmeniz Gereken Bir Film....


Suffragette & Diren

Fragman



Filmin yönetmen koltuğunda Sarah Gavron oturuyor.
Başrolleri ise Carey Mulligan, Helena Bonham Carter, Merly Streep, Ben Whishaw ve Brendan Gleeson paylaşıyor. 


Filmin konusuna gelirsek; Maud Watts çocukluğundan beri çamaşırcı olarak çalışıyor, ve ilerleyen zamanlarda kadınların oy verme haklarıyla alakalı mücadele de süfrajetlere katılmaya karar verir ve seçme hakkı için bir mücadele etmeye başlar. Bu durum etrafı tarafından pek hoş karşılanmıyor olsa da Maud yolunda ilerlemeyi kafasına koymuştur. 

Fragmanını geçenlerde gördüm ve işte dedim bu! Fragmanını izlerken bile kadın olmanın ne kadar zor olduğunu ve hep bir savaş halinde olmamız gerektiğini, devamlı kendimizi savunmamız gerektiğini düşünüp durdum bu yüzden diyorum ki mutlaka izlenmesi gereken bir yapıt olduğunu düşünüyorum. Evinizde, arşivinizde mutlak surette bulunması gereken bir film. 

Film 15 Ocak 2016 Cuma günü vizyona girecek ve sizden ricam elinizden geldiğince vakit ayırıp bu filme gitmeniz.... Filmin konusu üzerine çok fazla cümle kurmak istemiyorum dediğim gibi size söyleyeceğim tek şey bu filme gitmeniz olacaktır, sonrasında zaten ne kadar doğru bir karar verdiğinizi sizde anlayacaksınız. Ben sabırsızlıkla bekliyorum. 



- Sizi durduracağız.
* Her evdeyiz. Dünya nüfusunun yarısıyız. Hepimizi birden durduramazsınız. 



Umarım izlersiniz.... 








2 yorum:

  1. Film Önerisi için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim, umarım izlediğinizde de beğenirsiniz.

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *