Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

4 Ocak 2016 Pazartesi

2016 Gelmiş, Hoşgelmiş...





Evet çam ağaçlarımızı süsledik, kardan adamlarımızı yaptık, hediyelerimizi aldık bekledik 00:00 olmasını ve hooppp 2016 hayırlı olsun :)

Bu sene totem yaptım kimseciklerin (aile dışında) yeni yılını kutlamadım valla üzülen, darılan, kırılan oldu ise bilemiyorum çünkü bunda zaten kırılacak bir şey yok, tercih meselesi bu seneye telefonumdan uzak girmek istedim... İnanın Perşembe sabahı telefonu bir köşeye attım ve hiç ilgilenmedim sesini bile kıstım yani o derece. Odaklandığım tek şey ailem ve yanımda olan en sevdiklerim, yanımda olmasını istediklerim idi onun dışında kimseye klasik yeni yıl mesajı atmadım veyahut bir arama gerçekleştirmedim, açıkçası içimden de gelmedi nedendir bilinmez... Akışına bıraktım bir baktım bu şekilde de 2016 ya kabul edildim yani bir değişiklik olmadı benim için :) 

Yılbaşında ne yaptın diye sorarsanız da, biz çok eğlendik :) hiçbir yılbaşı bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :) Evimizdeydik, hazırlıklarımızı yaptık, yiyeceklerimizi, içeceklerimizi hazırladık. 6 kişi falandık yemeğimizi yedik, eğlendik, güldük, kar topu oynadık, güldük, eğlendik, oyun oynadık, güldük, eğlendik :) sabah 05:00 sularında yataklarımıza dağıldık :) 

Sabah kalktık 01.01.2016 yani hepimiz 2016 ya girebilmişiz ne güzel :) 

Çok uzatmayacağım :) Umarım herkes için güzel bir yıl olur :) :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *