Hoşgeldinizz :)

Powered By Blogger

Translate

8 Ekim 2015 Perşembe

Minicik İçimi Döktüm....







Heh işte ya şu an bu tam benlik, allahım içim sen bir sıkıl bir sıkıl yok böyle bir şey..... Aslında nedenleri var peki bunlar kafaya takılacak şeyler mi diye düşündüğüm zaman cıxxxxx kuşum bunların hiç biri kafaya takılacak şeyler değil amma velakin insan doğası işte karakteri gereği yerli yersiz sıkıntıyı ayırmaksızın kafaya takabiliyor.... 

Arkadaş şu iş mevzusunda bir türlü huzuru yakalayamadım ya ben, tamam her yerde sıkıntılar sorunlar oluyor ama ben özellikle sinsi, kendini üstün gören, egosu boyunu aşmış, dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan vbg. tiplemeleri direk vücudumun bilmediğim bir yerinde var olan mıknatıs yüzünden üstüme üstüme çekiyorum... Tam böyle heh tamam ya oohhh ne güzel dediğim noktada çaaatttt bir tokat sonra bir bakıyorsun gelen gideni aratmamış gelen aranarak gelmeye kendini programlamış.... Hayır birde cevap vermediğin zaman kendini haklı sanan ama cevap versen de söylediğini anlayamayacak kadar cahil cühela olan biri ile karşı karşıya kaldığınızda ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz, cevap versen bir dert, cevap vermesen bir dert ne olacak benim bu halim :) 

Ben istesem de bu çoğunluk gibi fitne fesat olamıyorum, sanırım bu yüzden de göze batıyorum e tabi şimdi karşılarında kendileri gibi olmayan biri olunca öne çıkıyorsun... Valla bu zamana kadar bu iş hayatında neler gördüm neler ? Ben kişisine göre hareket eden biriyim bu yüzden de malumunuz işimi laiki ile yapabiliyorum ne kimseyi hor görüyorum, ne kimseye yaranmak için yalakalık yapıyorum çünkü ben böyle gördüm, doğrusunun bu olduğunu biliyorum he bu yüzden belkide şu an patroniiçeee konumunda olmayabilirim ama kavga dövüş, birilerinin arkasından sinsilikler yaparak, kendimi olmamış biri gibi göstererek bir yere geleceksem zaten oradan inmem an meselesi olur. Kimsenin günahına girerek bir yerlere gelmem, gelmek istemem. Tabi şimdi konunun içeriklerini maddesel paylaşmadığım için tam olarak ifade edemiyor olabilirim ama genel bahsetmek istediğim şeyi mutlaka anlamışsınızdır.... 


Şimdi karşına geçip, kıskanma kardeşim beni tamam gencim, güzelim, evliyim ne yapayım yani "sende azıcık insan olabilmeyi başarabilseydin, milletin kuyusunu kazmayı bırakıp, arkasından konuşmayı bırakıp, kendini bulunmaz hint kumaşı moduna sokmasaydın, benmerkezci olmasaydın, yalan ile işini sürdürmeyi bir karakter olarak geliştirmseydin vbg."  bu vasıflara erişebilirdin demek gelse de içimden işte demeyeceğim ben onu :) :) o yüzden içimi dökmek manasında buraya bırakıyorum bunu yoksa benimde bir yere kadar sabrım dimi ama :) 

Hadi gittim ben öperim çok çok :)



4 yorum:

  1. Beniç içimden geçenleri yazmışsın canım :) ama maalesef bu durumda yapabileceğimiz birşey olmuyo . Oluruna bırak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluruna bırakıyorum bırakıyorum da işte seviyeyi korumak için cevap vermiyorsun ya işte o noktada hepsi içeri içeri patlıyor sonra bi şişkinlik bi şişkinlik soda bile fayda etmiyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Malesef bu tarz şeyler hayatımızın her köşesinde artık :/

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Güzeldir :)

Ad

E-posta *

Mesaj *